lite smått besviken på mig själv

Ägnade säkerligen en halvtimme åt att skriva ned några av dagens intryck från den politiska debatten som fördes i skolan idag. Sju riksdagsmän från samtliga riksdagspartier svarade på frågor som elever på folkhögskolan hade ställt. Jag lade grund för hur jag resonerar gällande dessa debatter och vilken nivå de brukar hållas på, vilket inte är en hög nivå alls. Sedan skrev jag lite om upphovsrätt och piratkopiering och mitt ställningstagande till detta. Las Ketchup och deras dunderhit Ketchup Song nämndes och jag frågade mig själv om upphovsrätten till en dans går att genomföra. Efter att jag skrivit färdigt detta inlägg förhandsgranskade jag det och glömde tydligen bort att publicera det. Med andra ord kommer ni i nuläget inte få reda på detaljerna och hur jag ställer mig till vissa frågor.

Som jag nämnde i det förra inlägget; saker och ting blir inte som man planerar och i detta fallet blev planen förolyckad.

EDIT: Hoppsan, inlägget dök upp och nu förändrades omständigheterna ännu en gång! Fantastiskt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0