helghändelser - ett kärt återseende

Helgen har varit ruskigt bra. Åkte till Annica för att bli bjuden på lite käk och ha det trevligt. Tänkte åka hem på fredagskvällen... åkte hem idag. Saker och ting jag liksom inte alls hade räknat med har hänt, och det är jag bra glad över. Även om mindre positiva grejer har hänt under tiden vi varit från varandra så känns det verkligen som att det är såhär det ska vara, det känns rätt. Underbart! Man får helt enkelt släppa dåtiden och omfamna nutiden. Tömma historiken och påbörja en ny.

+ Kirrade en halsduk på H&M. Hittade en skön jacka på Carlings, det blev ett impulsköp. Åt god lunchbuffé på Bells Coffee. Vill ha ett par överprajsade kängor (bilden nedan).

Nästa månad?

en skål för 10/12 - 2010

Dagen: Bra
Kvällen: Usel
Förklaring till varför kvällen är usel: Holland - Sverige 4-1

jag tecknar superheroes

1.) 2.) 3.) 4.) 5.)

Ja, detta var resultatet av superhjälte-tecknandet jag körde på idag. Personligen är jag mest nöjd med bild nummer fem. Jag gillar inte bild nummer två, tre och fyra. Tvåan känns inte bra, trean började bra - men ballade ur och fyrans muskler ser kockobäng ut. Ettan är lagom mys-pys-psycho.

Ps. den enormt bra bildkvaliteten kommer från min webcamera. Ds.

Släng väldigt gärna fram lite konstruktiv kritik, tips eller något liknande! Btw, vilken är din favorit?

RSS 2.0