en förkylning på G

I kampen mot förkylningen tog jag vara på klasskamraten 'Göteborgarn's eventuella visdomsord och inhandlade en flaska Kan Jang. Det är något naturblaha-blaha med massa rötter och andra alternativa medicinska grejsimojs-ingredienser som dessutom säljs till ett svettigt överpris! Men eftersom förkylningen är i förstadiet tänkte jag att det var bäst att gå 'all in' för att förhindra en total utblommning. Jag har ju verkligen ingen lust att vara sängliggande i fosterställning dagarna långa samtidigt som jag gör slut på vår ranson av hushållspapper. Papper av olika slag är liksom en big deal för oss i Pålsboda. Paperlovin' typ. Jag hoppas helt enkelt att investeringen av Kan Jang lönar sig och att jag slipper allt det där jobbiga, hemska och pappersslösande beteendet.


*snuurvel*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0