jag tecknar superheroes

1.) 2.) 3.) 4.) 5.)

Ja, detta var resultatet av superhjälte-tecknandet jag körde på idag. Personligen är jag mest nöjd med bild nummer fem. Jag gillar inte bild nummer två, tre och fyra. Tvåan känns inte bra, trean började bra - men ballade ur och fyrans muskler ser kockobäng ut. Ettan är lagom mys-pys-psycho.

Ps. den enormt bra bildkvaliteten kommer från min webcamera. Ds.

Släng väldigt gärna fram lite konstruktiv kritik, tips eller något liknande! Btw, vilken är din favorit?

Kommentarer
Postat av: Helena

Typiska Joel-gubbar! Du har din egna stil som jag tycker du haft länge nu. Gillar alla dina gubbar. Men bäst gillar jag 2 o 5. De är dina rakt igenom, efter vad jag tycker! Du är duktig och har en väldigt personlig stil! Puss på dej, min vän!

2010-10-11 @ 22:26:57
Postat av: Ingon

Jag gillar trean. Hoppas han verkligen är en superhjälte. Och att han kommer i ett moln av fjärilar.



Och naturligtvis duschar jag i källaren! Vart annars? (Inte nog med att jag har lite pengar, jag har inte ens någon egen dusch!)

2010-10-12 @ 22:05:34
URL: http://ameow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0