konstapeln, fånga lyckotjiven!

Känner för att babbla lite. Det är bara det att jag inte vet vad jag ska prata om, vilket ställer till med ett litet problem. Det är faktiskt väldigt mycket lättare att skriva när man har en vision om vad man vill få fram, vad det där vita arket ska vara fyllt med, eller bloggen - som i detta fallet.

Har en dålig dag idag, vaknade med migrän + en förfärlig träningsvärk i sätesmusklerna. Ringde och sjukanmälde mig hos världens jobbigaste telefonsvarare, vilken självklart huserar hos Försäkringskassan... hemsk kassa i dubbel bemärkelse.

Kände att kvällen var schysst. Nu blev den plötsligt helt plötsligt riktigt jäkla absurd. Allt detta av konstiga anledningar jag inte tänker ta upp. Jahapp. Bottennapp 2.0!

Imorgon kväll blir det förhoppningsvis lite öl. Jag älskar öl. Nu tackar jag för mig och inser att jag precis levererat det sämsta inlägget hittills. Jag ursäktar med att jag började med balans, för att sedan springa rakt in i ett moln av märklighet och absurdum.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0